Wiii 2013 blir fantastiskt

Så blev det ett Gott slut av 2012. Vi sköt in hela 2013 precis kl. midnatt tillsammans med resten av Vä - himmelska fyrverkerier - en underbar upplevelse!
 
Vi får hoppas att 2013 ger oss många underbara upplevelser
 
Egentligen vill jag bara önska alla mina nära och kära en ljuvlig fortsättning på detta underbara år!
 
Jag kan inte säga att jag gillade 2012 - några ljusglimtar bland snedtändningarna var där ju, men i det stora hela gillade jag inte det gångna året så värst mycket - jag hoppas detta året blir bättre på alla vis.
 
Kramen

Kommentarer
Postat av: Mamma

God fortsättning till dig själv och övriga familjen Kramis

2013-01-01 @ 13:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0