Ångrar att jag inte köpte den orange färgade älgen.

Tjenamoss,
 
Jag börjar ju typ bli värsta kändisbloggaren som bloggar så fort jag har en fis på tvären...sååå wild and crazy, som någon skulle ha sagt.
 
Ny uppdatering angående vår lilla IKEA tripp till Älmhult. Josefine köpte hela stället och Mikael var positiva mannen tills jag sa att jag ville ha en ny byrå - DEN går inte in i bilen.. men alla Josefines möbler gick in hur lätt som helst..
 
 Sus tar en liten paus..
 
-Klart det går säger mannen
-Hmm säger jag.
Man får bara klä av dem lite, så allt emballage åkte dit pepparn växte och sen kunde vi trycka in barbordet..
 
Stopp i Broby på vägen hem..
Kollade soffa, matbord och stolar och köpte en hel massa onödigt till - men kul var det.
 
Hem och vände i dörren och sen körde Josefine o jag och handlade tapeter och mat. Suck, nu är jag nästan trött på att handla... HA, skojade bara!
Men jag är trött på att frotteras med andra människor - de tar all min energi.
 
Efter en Power nap i soffan körde jag och tränade i Tollarp.
Benen skriker och gött är det.
 
Nu soft i soffan och lite planering av resten av veckan.
 
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0