Båstad och Skummeslöv

Tjoho people,
 
Sovit som en kratta inatt. Bläähh
Vaknade så klart innan korna hade blivit mjölkade.
 
Dusch, frukost, påklädning av skinn och sen haj o ivaj :)
Idag hade vi bestämt med svärfar att vi skulle komma upp till deras sommarstuga i Skummeslöv.
 
Vi tog dock en liten omväg på vägen dit. Lugna gatan :)
 
Först en liten rolig episod... Plötsligt körde vi IGENOM Perstorp, vilket vi vanligtvis inte gör när vi kör till Laholm, men även jag har kört där igenom en gång och det var för att jag missade svänga av - har för mig att mannen asgarvade när jag berättade det....
Så när vi gjorde vårt första kaffestopp på McD i Örkelljunga så påpekade jag att jag lagt märke till att han körde igenom Perstorp och att jag också gjort det pga..bla bla bla...
Med motorcykel är det ju inte ovanligt att man tar ngn extra runda bara för att undvika de stora vägarna..., men även den bästa kan missa en avfart...visade det sig ;D
 
Dagens bästa idé var att jag hade musik i öronen när vi körde hoj. Med kanonbra hörlurar och buffen utanpå och sen hjälm så hörde jag knappt vindbruset överhuvudtaget - kanon!!!
Nackdelen är dock att jag inte hör M om han säger ngt..
 
Förutom att det var roligt att titta på fina bilar och stekare i Båstad så tog vi även en liten shoppingrunda. Ich handlade en korallfärgad tunika och mannen köpte en ûbersnygg skjorta och en t-shirt.
 
Väl framme i Skummeslöv, kramkalas, mys i stugan och god mat.
 
En jättemysig eftermiddag med svärfar och Maj.
 
Hemfärden gick snabbt inklusive stopp i Örkelljunga :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0