En fredag i Lahult o sen badade vi

Hejsan i värmen,
 
Det är precis så här det ska vara när man har semester - stekhett med lite bris, och inte ett enda jäkla moln på himlen.
 
Hela helgen har vi tillbringat i poolen, 32 härliga grader! Ungefär samma temp ovan som under vattenytan.
 
I fredags tillbringade vi kvällen i Lahult. Henkeponken fyllde 24 år i veckan så hela tjocka släkten kom och gratulerade honom. De hade fixat god grillbuffé och en underbart smarrig tårta.
 
 
Josefine och Niklas jobbar på i det nya huset. Nu har de målat vardagsrumsgolvet, tak och bröstpanel i köket samt att de har även hunnit en bra bit på målandet utomhus också. Ska nog hälsa på en dag...hittar Jossan-saker i hela huset hela tiden..
 
Nu rensar man ju... jag städade mitt badrumsskåp och hittade:
 
Helt sjukt vad man samlar på sig...
Skulle egentligen ge mig på garderoben i hallen också... men jag har semester så vi tar det en annan dag.
 
Imorgon blir det träning på H2O igen. Löpningen idag sög...shit vad jobbigt det var - Blääääh
 
Tror jag ska se Sunes sommar ikväll... så jag hänger med när Åke pratar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0