Ensam är inte stark, men vi är ju två kvar

Jag har sorg!
Vet ni hur det känns att gå och ha en stor gråtklump i halsen halva dagen?
 
Mestadelen av dagen har jag njutit i min pool, precis såsom en lyxhustru ska göra :)
 
 
 
 
 
Kl. 16 körde M och hämtade släp och sen släpade vi lådor, säckar och möbler i några timmar..
 
Och Maximus var helt olycklig..
Först gick han upp i Josefines fönster och tittade när vi flyttade ut alla lådor..
sen hittade vi honom ovanpå garderoberna i hallen - där såg han ju ordentligt :)
-Hejdå Josefine, jag kommer att sakna dig!
 
 
Nu har hon flyttat, min lilla tös.
Nu är det bara M och jag kvar... oj, jag ser just att gumman har MINA grå converse på sig..
-Dem har du inte fått!!
 
Vi ses ju på fredag!
 
Imorgon bär det iväg till Skummeslöv på två hjul - en hel dag får jag krama min M :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0