Första veckan avklarad o jag är nöjd

En hel vecka har gått och jag har njutit varenda minut. Detta skulle jag kunna fortsätta med i evigheter..
 
I lördags var det en skön pooldag igen - vi låg o mös i poolen ända till närmare kl sex.. ja, jag läste.
Jag har ju köpt en ny serie böcker som påminner om Mr Grey, men denna serien är nog mer inriktade på dominans och sexslaveri.. och han är inte alls så snygg som Mr Grey - läsvärt, om man gillar att läsa om sex :)
 
Första boken avklarad.
 
Igår var M och jag först en runda på Degeberga Marknad, men det var ju mest skit, så vi körde runt i Kristianstad och fixade lite inköp av diverse presenter efter det snabba besöket i Degeberga :) Det blev både det ena o det andra samt att M även fastnade på Intersport som vanligt och kom inte ut tomhänt.. däremot hittade jag inget som tilltalade. Är trött på rea o de nya har inte riktigt kommit fram än.
 
En rolig sak som hände på Degeberga. Jag såg en kvinna med en fin klänning och tänkte - precis en sån klänning skulle jag kunna tänka mig, fan va snygg..men vänta, jag känner igen henne - det var min syster Cathy!! Hahaha
 
På kvällen grillade vi god kotlett o haloumi - supergott
 

Idag gör vi Josefine en tjänst - vi följer med till IKEA!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0