HöganäsMölle med Kullen

Hello mello,
 
Man kan tänkas vara lite ego, men igår när jag körde till jobbet strax innan sex så ösregnade det och jag log hela vägen från Vä till Hörby :)
Shit vilken bra dag att börja jobba på :)
 
I måndags var det en liten bonus semesterdag som M och jag tillbringade på två hjul. Vi körde upp till Mölle, Kullen och Höganäs. Strålande solsken och varmt som värsta ångbastun med skinnkläder - det härliga var när M drog på lite så det fläktade, men tyvärr går inte vinden igenom kläderna så jag fick visualisera vind ;D
 
 
Vi intog vår lunch i Höganäs, en god fläskfilégryta med salladsbuffé på ett fint ställe längs vägen.. typ den enda vi hittade förutom Pannkaksladan, och pannkaksbuffé ville vi inte ha. Två pannkakor och sen är man proppmätt, nej tack..
 
På kvällen tränade Bella och jag ben på H2O, och som vanligt är det tungt och svettigt, men KUL!!
 
Nu är det ju torsdag imorgon och både M och jag jobbar igen. Vi är båda otroligt nöjda med vår semester, haft underbart väder och vi har bara gjort allt som är kul och mysigt. Jag har nog inte varit rastlös en enda gång faktiskt...helt otroligt!
Snart helg igen och de har lovat stekväder :D
Love it!!!
 
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0