Pooltennisproffs med fjäderboll

Wow, jag sov till kl åtta imorse!!!
Längesen det hände...
 
Träning av ben är kräkvarning...fy bubblan vad det är jobbigt. När jag kör utfall med en stång med 15 kg så håller jag på att spy så jobbigt det är. Varför jag gör det??? Ehhh, tror att det gör nytta - vet att det gör nytta någonstans :)
 
En snabbtitt hemma hos Nisse och Josefine innan hemfärd - såååå fint de har gjort. Markus, Josefine och Niklas är verkligen på hugget och är nästan färdiga med både golv och tak inomhus och snart är det säkert färdigt utomhus också. Det blir kanon!
 
Hem och slänga sig i poolen!!!
Fick badgäster i eftermiddags eftersom de inte kan andas i Svensköp - det är för varmt för att vara där utan pool.
Alla i Svensköp borde ha pool, i alla fall såna här dagar :)
 
En jättemysig och rolig eftermiddag med mina älsklingar!
Grillad entrecote o potatisgratäng trodde jag skulle bli smaskens, men där var för mycket fett och senor för min smak.. drack alldeles för mycket rött istället ;)
 
Nu blir det borstning av katt och ja, jag har städat garderoberna i hallen och sorterat mina skor - jag har konstaterat att jag har fler par än min man... men inte så där jättemånga fler ;)
 
Ska kanske ta ett glas rött... får ju passa på - snart är det jobb..
Imorgon blir det Karlskrona :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0