Solen blev moln så det blev med hoj.

Tjohooo i semesterveckan,
 
Idag när vi öppnade våra utsövda små tittare så var det molnigt ute... va fan! Det skulle ju faktiskt vara strålande sol hela dagen - det har de ju lovat!!! gnäller man som ett litet barn.
 
Vi beslöt oss för att ta på våra träningskläder och bege oss till Bockeboda för en lite löprunda. För säkerhets skull sprayade vi på oss lite Grekiskt myggspray.. man vet inte om ngn har kommit fel..
 
Jag kan berätta att Grekiskt myggspray hjälper inte ett skit mot Svenska mygg och det var ett helvete att springa ifrån dem - klarade faktiskt inte det - blev måttligt tuggad över hela min lekamen. Jävla mygg!!!
 
Vi körde hem och åt en god frukost, duschade och tog på oss skinnstället och sen red vi mc genom hela skåne, typ.. Jag har sett skog, skog, fåglar, ett hus, lite skog, en hamn och wiii människor!!! Vi hamnade i Simrishamn och intog en delikat thai och kinabuffé precis vid hamnen.
 
 
Sen kom solen och mc har aldrig kört så fort från Simrishamn till Vä innan.. poolen väntade på oss.
 
Ännu en skön eftermiddag på luftmadrass i en nu 32 gradig pool.
 
På kvällskvisten körde vi till Niklas hus för att mäta hur många tapetrullar Niklas ska köpa och hur stor soffa han kan ha..
 
 
Han kan i alla fall ha sex bilar inomhus :D
Josefine längtar tills hon kan sätta klorna i detta ogräset..
Grått ska det bli..
Denna underbara utsikt ha de precis utanför tomten.
En vecka kvar... sen lämnar hon sin mamma.. och jag får ett nytt sovrum till min nya sköna säng :D 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0