Tre kulor i Vånga

Tjoho babes,
 
Skittråkigt väder idag! Bestämde tidigt att vi MÅSTE göra ngt som piggar upp. Jag föreslog shopping så klart, men mannen som är lite kulturellt lagd föreslog Kristianstad museum.. Hmm, alltså det är ju inte riktigt vad jag önskar på min semester, men...affärerna ligger ju inte långt bort :D
 
Sagt och gjort:
 
Gissa vem detta är...? Så klart Christian!!!

 
Sen kom ngt konstigt...
Vad? En silver skateboard? Från när? Det stod ingenting..
Dåtidens kettlebells kanske... :D
 
Ja, det var ganska trivsamt att stillsamt promenera runt bland de skitgamla tingen - en intressant dag, även för en som inte är ett enda dugg intresserad av historia.
 
Sen gick vi en runda i alla sportaffärerna och några till. Jag köpte en löpartröja, ett par löpartights och en annan tröja. M handlade ett x antal tröjor och byxor..
 
Lunch på La Cucina - gott

 
Sen blev det en skön hojrunda på em - Så nu har jag även sett Önnestad, Knislinge och ätit glass i Vånga.
 
Träning bröst, axlar och mage i Tollarp. Tjoho, nytt rekord i bröstpress idag :)
 
Imorgon flyttar min lilla gumma...
 
Seeya
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0