What?? Semester!!!

Två mindre trevliga arbetsveckor genomled jag. Det var långa dagar för att hinna med allt som skulle fixas innan semestern, men är man på jobbet kl 6 så har man i alla fall två timmar lugnt :)
 
Känslan på fredagen var himmelsk! Jag firade "Äntligen semester" med att köra o hämta Josefine på jobbet kl. 14,30 och sen körde vi ner till Nova Lund och shoppade flytta hemifrån grejor till Josefine och lite lite kläder... till oss båda :D
 
På lördagen var det fantastiskt väder så vi stekte oss vid poolen en bra stund. Snart närmare trettio grader så nu hoppar även den här badkrukan i.
 
 
Njutningsfullt till max.
 
På eftermiddagen, tidig kväll var vi bjudna till Elliot och Åke på födelsedagsfest. Massa trevliga lekar, god mat, roligt folk och mycket alkohol. Kan inte förstå varför Jäger o tucke alltid ska hamna runt mig..
 
 
 
Min mormor o morfar var också med i femkampen :)
Det började med en fråge quiz som handlade om endast Elliot o Åke. Ja jag var ju så klart värdelös, tom Henke hade hur mycket som helst mer än mig.
 
Vi lämnade festligheterna när det var som trevligast :) typ vid midnatt.. Jag tackar Niklas för att vi fick finåka hem;D
 
Grattis Elliot på 4 årsdagen och Grattis Åke på 55 årsdagen. Må solen skina på er tills nästa födelsedag!
Åke fick förresten en liten havskajaksupplevelse i födelsedagspresent av oss sex och Elliot fick någon bad-cars-leksak,  RayBan brillor och en turkos piké.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0