I'm back

Nu har vi varit på semester!
Vilken vecka!
 
Jag har njutit precis varje liten sekund och ville inte alls hem därifrån. Jag hade inte haft några problem med att stanna en vecka till..
 
Finns inte mycket att berätta mer än att vi har inte sett till ett enda moln på hela veckan och solen har gassat hela tiden. En lätt bris så att man inte skulle storkna finns alltid på Rhodos.
 
Två rums lägenhet med allt vad man behöver, t.om Micro och brödrost.
Fina vinglas istället för tandborstmuggar till vinet :)
 
Lite bild potpurri..
 
Vår utsikt från balkongen
 
En fin och god present stod och välkomnade oss - förvånansvärt gott Grekiskt vin :)
Så klart slank det ner en och annan Mythos denna vecka.
Underbart god sovlaki från restauranten Greekland
 
Och ja, jag har rakat stortårna..
Alldeles i närheten av havet. Förmiddagen vid poolen och em tillbringades vid havet
En delikat hemmalagad lunch :D
Utsikt från balkongen
Även här
Denna fina flaska tilltalade mig och i tron att det var en smarrig peach-cider. Ack så fel man kan ha...törstig som jag ofta är började jag klunka... inte så lyckat när jag såg att den var på 9,5 % alkohol
Har inte sett dessa sorter innan och favoriten var OREO
Soldyrkaren

 Mysig bar
 
Min parasollhimmel..
 
 
 
 
 
 
 
Dessa bilder är tagna en morgon vid sju-tiden då vi gick en liten morgonpromenad... alldeles för varmt att springa så det blev en mysig runda med kameran istället.
 
 
 
En del av vårt gigantiska hotell.
En underbar vecka med god mat, mycket sol o öl och bara lazy Days.
 
Visste ni att Garnier har "glitter-sololja" ?
Jag råkade köpa en sådan - tittade knappast på texten utan det var mest solfaktorn som var huvudsaken, men sista dagen tyckte jag att M glittrade lite väl mycket i solstolen.... typ som värsta disco queenen..hehe jaja, kul var det. Den kommer aldrig att användas av oss igen för M passar inte i glitter och jag tålde inte den.
 
Hemma 40 min tidigare - så går det när man åker med SAS, de är alltid tidiga..... påstod de i alla fall.
Ja, något positivt får de ju komma med.
 
Seeya
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag förstår att ni har haft en underbar semester.Men Susanne kl7 sover man på semestern eller så ligger man och njuter av varandra man är ej ute och promenerar.Kramis

Svar: Jag ville ha lite bilder på omgivningen o det var bästa ljuset, och jag var ju ändå vaken.. allt annat kan man ju göra sen :)
Susanne Thell

2013-06-25 @ 21:15:31
Postat av: Berit

ni gjorde rätt som åkte till ett varmt ställe! Vi har varit på ett ställe där det regnade och regnade och sen regnade det igen. Visst var det fint att gå i en regnskog men det var inte så jag tänkte mig en sommarsemester.
Fantastiska bilder du tog, inklusive det av dig själv.


Svar: Tack Berit. Vi gillar sol och bad som du vet så det fanns liksom inga alternativ :)
Susanne Thell

2013-07-03 @ 23:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0