Två veckor till paradiset

Jag tror minsann sommaren är på G.. eller är den här redan?
Nästan hela denna vecka har det varit solväder, och det har faktiskt funnits stunder då jag har funderat på att hoppa i plurret, men jag har fegat ur.
Det är inte likt mig - jag känner inte igen mig själv..
 
Helgen har bidragit med fina rabatter, fina nya blommor i krukor och balkonglådor.
 
Vi har suttit ute till sent, då spindlarna börjar smyger fram och spanar på sina offer, men vad gör man inte för att insupa all sommarkänsla - t.om jag står ut med att det kryper lite spindlar ovanför huvet...bara de inte nuddar - minst en meters avstånd.
 
Jag är inte jätteförtjust i att sitta ute och äta när det är varmt, men är det framåt kvällen är det ok.
 
Igår firade vi min mammas 63:e födelsedag och det var jättetrevligt.
God beställd buffé, rödvin, pajer och fint sällskap - vad mer kan man begära... ville ha fint väder, men jag är inte kräsen...det går så bra med åskskurar :)
 
 
Otroligt söte Theo - jag har fortfarande kexslibb på min telefon...
 
Styrketränat med Bella idag, planterat blommor och delat ut kläder till de som vill ha...alltså bellaliten :)
Snart middag och sen massage :)
 
Akilles underhåller oss :)
 
 
God söndag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0