Bam, så slog han ner mig....trodde han :)

Idag har jag slagits med min man :)
Sällan, nästan aldrig tar jag mig till Tollarp för att gå på ett boxpass, men idag övertalade mannen mig och jag fick boxas med självaste ledaren...alltså herr Thell :)
 
Fick beröm för min oerhörda styrka :D
Jaja, det beror ju på vad eller vem man jämför med... hm, min styrketräning har ju gett resultat, det kände ju t.om jag.
 
Den dagen som det össnöade...hällsnöade...vad heter det?
Den dagen som snön återvände, snöade typ jättemycket.... den dagen var min bil på rekonditionering :)
Kanske inte så där skitbra, men grovrengöringen som denne svensken inte klarar av, fixade de och den luktar såååå jäkla gott, den luktar ny och bara det är värt guld.
Till och med mina mattor är vita :) Ja, jag har ljusa mattor i min bil, jag har t.om ljusa skinnsäten också och de är riktigt fina nu. Lacken är len och mjuk som min högra kind :)
Jag kan verkligen rekommendera de som gör rekonditionering i parkeringshuset bakom tågstationen i Lund - jag är såååå nöjd!!
 
Avnjutit en underbart god hjortgryta med gräddsås och ris. mumsisch.
Nu blir det nog chill med chokladpudding i soffan tillsammans med mannen
 
Imorgon finns inga måsten... eller?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0