En söndag som snart är slut

Jaha, snart måndag...
 
Lite träningsvärk i mina armar efter boxen igår..
Bättrade på den med en timmes TRX träning med mannen.. Ohhh shit, vad tufft det var, men kul - en klar utmaning för denna kroppen.
 
Har även fått jätteskön och behövlig ryggmassage - kändes underbart ontskönt.
 
Städade vitrinskåpet medan kalopsen kokte på spisen - älskar långkok!!
 
Bella och Henke hälsade på och fick go massage av Josseliten och sen tittade vi på bilar.
Bella ska köpa bil - vi ska iväg och kolla imorgon efter jobbet så troligtvis hinner jag inte med step...suck!
 
Ser fram emot träningsvärken imorgon så det blir väl en stund på löpbandet istället eller kanske lite box.... vi får se vad jag känner för.
 
Härlig ny vecka på Er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker ni ska kolla bilar hela kvällen så att din kropp slipper göra någon som helst gymnastik - du sliter ut kroppen !! :)

2013-03-17 @ 23:35:49
Postat av: Anonym

Hahahaha eller hur..!!

2013-03-18 @ 08:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0