Gladus Påskis

Oj vad det njuts av påskledighet!
4 1/2 dags ledigt och inga måsten - det är verkligen en lisa för själen!!
 
I torsdags slutade jag redan innan lunch för att avnjuta mysig lunch med Jessica och Josefine i stan.
 
Började den riktiga påskledigheten med att träna med Bella på H2O - bl a grym tricepsträning som fick armarna att skaka i flera timmar efteråt.
När jag kom hem ifrån Tollarp storstädade M och jag ovanvåningen - det är så otroligt skönt när sånt är gjort - sen kan man bara njuta till 100 %. På kvällen gjorde jag en krämig kycklingpaj som var riktig mumsig.
 
Påskafton begav M sig på påskpass och en annan körde lite kettlebells och sen sprang jag 7 km - lagom påskträning :)
En mysig dag med lite förberedelser inför kvällen, pulsade i snön till konsum och supersvettig när jag kom fram - skitväder!!
Åt en god trerätters påskmeny med ingredienser som räkor - lax - persikor
 
Mat-koma!!!!!!
 
Nu är det bara 1 1/2 dag kvar av ledigheten och idag har vi besökt IKEA i Älmhult, käkat köttbullar utan hästkött och handlat en massa som man fått för sig att man behöver...
 
Solen skiner och snön är så gott som borta!!!
 
Sortera underkläder är ingen hit, men det behövs göras även när man är ledig.
 
God fortsättning på påsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0