Halvsju hos Thells..

 
Vad spelar det för roll att det snart ändras till sommartid och att det snart är april...det snöar lik förbannat!!
Jag är så groteskt trött på kyla.
 
I fredagskväll var M, jag, Bella, Henke, Josefine och Niklas på C4 bowlingcenter i stan och spelade en timme bowling, vilket var jätteroligt.. jaja, vi var så fruktansvärt usla på att bowla, men det är roligt att bara göra något tillsammans allihopa. Därefter åt vi god buffé med alla sorters filéer, kyckling, ox, fläsk och lax - supergott!!!
Med sprängfyllda magar avslutade vi kvällen med soft i soffan medan somliga var tvungna att se fotboll... fy så trist!!
 
Igår hade vi lite mys med god mat, trerätters meny och gott rött vin till maten och t.om likör till kaffet.
 
Jag gjorde en grön sparrissoppa med lite baconbitar och en klick creme fraiche på till förrätt
Varmrätten bestod av en kinesisk gryta med massor av allt, bambuskott, svamp, paprika, cashewnötter och sen ris till det.. mumsigt.
Efterrätten var en frusen dajmtårta med marängbotten - supergott.
 
Första men inte sista gången vi kör halvsju hos Thells :)
 
Gårdagens styrketräning med bella var hård - mina ben skrek och idag har jag träningsvärk i min rumpa :)
Trots det så körde M och jag TRX i en timme...jag tog inte i fullt så mycket som förra veckan för min kropp orkade inte, men däremot sprang jag 5 km efter passet.
 
Nu ska jag sätta mig vid min symaskin och skapa något :)
 
Tjingeling
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0