Kick off Zürich

Todelido,
 
 
I tisdags åkte ju jag till Schweiz - det gick ju hur bra som helst, men tråkigt att åka själv så klart.
Var på hotellet strax efter åtta på kvällen - undersökte fitness rummet för att eventuellt springa på löpbandet på morgonen efter, men till min besvikelse lovade de för mycket på hemsidan - där fanns inget löpband så jag fick genast programmera om min hjärna för att ev ta en runda vid sjön.. inte omöjligt alls :)
 
Värmen slog emot mig när jag kom in på hotellrummet så jag öppnade fönster och skruvade ner rumstemp allt vad jag kunde, men inte tusan blev det särskilt svalt av det.. Jaha, vad gör man ensam en kväll som denna, ensam i Zürich... chokladansiktsmask så klart - ett självklart val i Schweiz :D
 
 
Vilken snyggo :)
 
Gick och lade mig ganska tidigt och läste, och svettades hela natten - fyyyyy vad det var varmt!!!
Vaknade tidigt o var inte alls på humör för en löprunda - sov ju uruselt hela natten.
Smarrig frukost och sen träffade jag kollegan Per i trappan upp när han var på väg till kontoret.
- Please, vänta på mig - jag ska bara....!!
- Han var så gullig och väntade så klart, och sen hade vi följe till kontoret och fick träffa Lisa, Stefanie och Sofia - jättekul!!!
Kick off - salesinfo
Chokladprovning - smarrigt
Franskt brasseri, och de försökte verkligen övertala mig att äta äckligt..!
 
 
Jag avnjöt en enkel sallad till förrätt och till huvudrätt åt jag en wienerschnitzel som kostade ca 450 SEK. Hutlösa priser i Schweiz.
 
Dagen efter var det lite tidigare schema, men vi arbetade endast till lunch.
Vid tre begav jag och Per oss till tågstationen, hade jättekul när vi skulle lösa biljett.
När vi kom till flygplatsen gick vi till Loungen och då fick vi även reda på att planet var försenat 75 min..
SUCK!!!!
Men vi hade roligt - vi lärde känna varandra och hade kul på vägen :)
 
Vid sidan om mig i flygplanet fick jag sällskap av en pratglad Göteborgare, och i slutet av flygresan erbjöd han mig arbete i Göteborg, men jag sa åt honom att om han vill ha mig som anställd får han minsann flytta sin verksamhet till Kristianstad.
 
Hemma kl. 23 på torsdagen och bokslut på fredagen så kl. 7 var jag på jobb igen - livet är bra härligt ibland.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0