Tröttheten överväldigar mig, men jag är frisk

Måndag...öööhhhh
Måndagstrött!!
Sömnsudd i ögonen hela dagen - helgen var för intensiv så den uppfattades som skitkort, typ en dag och min hjärna behöver minst två dagars soft.
 
Dagens trötta instagrambild:
 
Idag hände en ganska komisk sak på jobb... ni vet när man sitter på toa och någon rycker i handtaget... man blir ju superrädd och hoppar till. För ett tag sen så ryckte en kollega till mig i dörren och jag typ skrek rakt ut så rädd och överraskad jag blev. Jag kom ju på vem det var så jag skällde så där lite grann som jag kan göra ibland...
 
Idag hände precis samma sak och tror ni inte det var samma person.
Medan hon ryckte i dörren tänkte hon..- undrar om det är Sus som sitter där inne och samtidigt tänkte jag.. -det är säkert Ulrika!!!
Hahaha, det var det så klart och vi skrattade gott....typ asgarvade!
 
Tänkte även informera om att vår förening säljer Sockgrossistens sortiment - typ samma som new body, men med lite roligare färger. Samma pris, samma kvalité (ev ngt skönare kvalisort faktiskt) men så mycket roligare strumpor :) 
 
Ring mig om ni vill ha, eller maila!!
Sortimentet o katalogen finns på  www.sockgrossisten.se
 
Nu ska jag chilla i soffan en stund innan mannen kommer hem från sitt boxpass.
 
Ciao
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0