Hojmys, restaurangmys och biohäng

Vilken mysig lördag!
 
Att vakna utan väckarklocka är semesterfeelings. Speciellt om solen skiner ute ;)
När jag slog upp mina blå så lös solen, men när jag en stund senare steg upp så var det genom molnigt.
En lugn och skön frukost och sen bestämde vi oss för att köra hoj till Bosjökloster och hälsa på Bella på Skåne dagarna..
 
Nya skinnbrallor och jag känner mig coolare än coolast :D
 
Men framför allt - de är supersköna!
Vi hade en riktigt mysig stund på Skåne dagarna - hälsade så klart på bella o bellas kollegor, ställde upp i en tävling där första pris är en pulversläckare eller dylikt..
 
En rolig episod som hände på hantverkstorget på Bosjökloster. De har tydligen tema medeltiden eller nåt sånt och när vi strosade runt på hantverkstorget var där en narr som berättade högt att han och ett gäng skulle uppträda om en stund, och när han var färdig så berättade han just att han skulle göra en speciell sak, och ställde sig med armarna ut och väntade på applåderna... Vi råkade just stå i närheten och det var rent tyst...jag tyckte lite synd om honom så jag Woohhooo och applåderade
- Äntligen någon som fattade!! Sa han och sen gick han fram och kramade mig.. Det var lite kul faktiskt!
 
Glassmys i solen utan solbrills, och inte sålde de såna heller..
 
Vi körde hem till Thomas o barnen i Luddan så de kunde bjuda oss på kaffe.
En mysig pratstund i solskenet och sen vidare hem.
Det är en välsignelse med den nya hojen - jag får inte ont i rumpan :D
 
Vid fyra sprang jag 6 km och det var svettigt värre.
 
Vid sju körde vi och Josefine och Niklas in till Steakhouse no 9 och käkade gott - en promenad i spökstaden innan vi såg Fast and Furious 6 - en sjukt bra action!!
 
Imorgon är det Mors Dag och jag och Bella ska styrketräna kl.10 - wiihii - det var en evighet sen!
 
Seeya
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0