Lucky day

Hejsan mina vänner,
 
Glada nyheter!!!!
Therese och Thomas har fått en egen liten Amanda - hon tittade ut igår morse!
 
Bellaliten ringde mig på jobbet vid niotiden och grät i luren (hörde knappt vad hon sa..)
- hon har kommit ut nu...
- va? Har tessie fått barn?
- Ja, snyft, hulk, snörvel
- men varför gråter du? Är du ledsen?
- Nej jag är glad!! Jag blev så överraskad..
- Vem är det som asgarvar i bakgrunden? - Är du på jobbet?
- Ja Camilla..
- Har du pratat med tessie, hur gick det?
- nej, nu måste jag skärpa mig...jag ringer sen
Men det gjorde hon inte... Visst är det konstigt att man gråter av glädje - ja, jag grät nästan också, men det var för att bella gjorde det - konstiga gener :)
 
Idag när vi kom hem från jobbet så var vår bäddade säng inte bäddad längre. I mitten på sängen låg vårt sängöverkast i en hög och sidan om högen låg en halvfull kattgodispåse...
Kattgodispåsen låg på soffbordet imorse för vi hade råkat glömma lägga undan den igårkväll...
 
Alltså, Akilles har då snott påsen på soffbordet - burit in den i vår säng och försökt mörda den..  I vårt sängöverkast, högen alltså låg utspridda små kattgodis som han åt upp när vi skulle lägga det till rätta igen.. hmm han är för rolig, vår stora lurv :D
 
Nu är det snart biggest loser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0