Ny hoj och 4 dgr ledigt

Tjoho,
 
Frågade mannen just om det var Kristi flygare idag..
- nä, det var igår
- idag är det ingenting
 
Hmm, ja jag har nog märkt det - sällan jag är så sjukt rastlös som idag och det beror ju så klart på att det är ingenting att göra. En ingenting-dag idag.
 
Alltså, det är ju inte så att jag inte gjort ngt idag för jag har varit och handlat blommor, träningskläder och mat, därefter läste jag färdigt min bok, Dans på glödande kol med Anna Jansson - undrade just varför hon har döpt den till det...handlade ju inte om någon dans precis o inte glödande kol heller.. och för att verkligen göra något av mening så var jag tvungen att springa en halvtimme och sen köra 55 squats med värkande rumpa och lår..
 
Igår var det kristhimmelfärd och då var jag så klart och tränade i Tollarp och sen fick jag äran att åka premiärturen med mannen på nya hojen. Den är så fin! Jag gillar den skarpt - mycket skönare att åka än den andra.
 
 
En ganska slutkörd M efter sisådär 50-55 mil lång dag på två hjul.. hihi, han körde lite vilse i de småländska skogarna i en timme :)
 
Igår lät jag mannen äta något som han verkligen älskar till middag.... rotmos :) jag är ganska kräsen och det är något som jag verkligen ogillar, precis som kåldolmar och fiskbullar...typ lika äckligt!
 
Imorgon är det halvåtta hos Thells och det var egentligen meningen att Niklas skulle vara kock, men han vågar inte..
 
Nu lite fredagsmys i soffan, precis som igårkväll :)
 
Detta är mys... en spinnande stor kise i famnen :)
 
Puss & Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0