Nya hojbralls

Tjohooo fredaaaa!!
 
Vilken överraskning min man kom med idag...
Följer du med till Claessons med hojen så vi kan "titta" på nya byxor till dig..
 
Eftersom denna lekamen har lagt på sig si så där 10 kg sen jag slutade röka sitter mina hojbralls lite tight... jag får på dem och jag kan andas, men det hade varit trevligare med ett par större..
 
Sagt och gjort - vi for iväg - jag i mina modell mindre byxor till min stora bastanta kropp - på en svart hoj med tre pipor (hihi, det var Lars Brandtman som lärde mig det... o M förklarade :))
 
Jag provade först två par typ likadana som jag har men storleken större då.... sen fick jag prova ett par i skinn - det tog inte många sekunder innan jag frågade om min älskade man var givmild idag - de kostade nämligen dubbelt så mycket som de andra men var 10 gånger så sköna - så jag fick dem...fladdrade bara lite extra med ögonfransarna och slickade mig om munnen (för jag var så jäkla torr om läpparna :))
 
Hemfärden gick knappast raka vägen - nu vet jag var byakrogen ligger :D Där ska jag äta någon gång... Fin natur och inte ens en vindpust på min kropp - fan vad sköna brallor jag fick.
 
God krämig kycklingpaj till middag och alldeles för många glas vin - nu blir det soffan och Wallander.
 
Googla på Bodil Rasmusson så får ni se roliga bilder på Pigge, hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0