Tant Eva är inte farlig, Tant Eva är inte farlig, Tant Eva är inte farlig...

 
 
Uppvisningen gick bra!
Vi var alla nöjda trots att flera av oss fick typ lite hjärnsläpp - dock inte så många som jag då, men vad gör väl det om 3 år..
 
Valborgsmässoafton var vi i Ludvigsborg hos Thomas o Marie - supergod mat, gott vin och en trevlig kväll. Vi hade goda förhoppningar om att se lite eld, men någon tyckte det blåste för mycket så den tändes inte... en trivsam promenad i alla fall och som visade sig bli lite spännande och kulig. Vi ringde nämligen på hos en tant som jag misstänkte var min mammas "sommar-mamma" när mamma var liten, och det var minsann rätt. Vi/jag har alltid kallat henne tant Eva och har alltid varit skiträdd för henne.. Döm om min förvåning när jag inte kände samma rädsla längre...hihi, och jag började inte lipa heller :)  Under en microsekund kände jag mig liten igen..när hon kramade om mig och hon blev sådär härligt glad över att se mig.  En riktig krutgumma!! Jättekul att träffa henne.
 
Bellisen hämtade oss efter midnatt i sin nya bil :)
 
Idag har jag varit i Höör och hjälpt Länsförsäkringar fastighetsförmedling med sin invigning - tjohooo, jag har målat ansikten på en massa barn, och det var riktigt roligt.
 
 
Josefine och Niklas är i Stockholm för att se Bruce Springsteen. Så går de på Gröna Lund och Josefine vinner ett STORT Toblerone - gissa tre gånger om jag är lite avis.. och känner jag Josefine rätt får jag inte ens smaka..
 
Nu ska jag ge mitt rosé en chans att visa att det ger sommarfeelings... Canneloni på matsedeln ikväll - mumsisch.
 
Morgonlöpning imorgon eller...
 
Ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0