Det är lite för mycket för mig nu..

Tja,
 
Denna i särklass sämsta måndagsmorgon på länge...
Det börjar bli en ovana att jag "bara" ska vila lite, och sen vaknar jag strax innan Ms klocka klämtar eller när den vrålar mig i örat.. suck!
 
Har ju flextid men det ändå bull.
 
Ingen försening i övrigt och vi for iväg.. när vi passerat Tollarp så skulle M sätta på bakrutevärmaren och poff...så dog bilen - bara så där - när vi körde i 90... så M fick ju styra till sidan och vilken tur att vi inte var på motorvägen.
 
Jaha, vad gör vi nu?
Ringer Assistanskåren så klart.
 
 
En riktig skitmåndag.
Killen var snäll och släppte av mig på busshållplatsen i Vä så jag kunde gå hem och hämta min bil.
Lockigt väder var det också och kallt som i ett kylskåp. Jag var inte klädd för att gå på promenad, jag var klädd för att sitta i en bil på väg till jobbet.
 
Körde och hämtade M på Audi och sen for vi till jobbet. Ganska skapligt att komma kl 9 :)
 
Lämnade även in min bil för bromsbyte på Saab i em - 1800:- fattigare och jag vågar knappt tänka på vad morgonens äventyr kostar. Blääääh
 
Känner att det är lite mycket i min almanacka för tillfället - nu får det lugna ner sig.
 
o hattisdag imorgon :(
 
Nu ska jag fortsätta leta resa till varmare breddgrader :)
 
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0