humörsvängningar..

Det händer faktiskt ibland att mitt humör inte är på topp och idag har det varit en sådan dag.
Bläääh säger jag bara - det finns ju en anledning att det heter HATTISDAG!
 
Var på dåligt humör redan vid start!
 
Känner inte ens för att träna idag och då är det något som inte stämmer, men man måste lyssna på kroppen och den vill inte med mig idag.
 
Det är till och med så illa med mitt humör idag att jag knappt står ut med mig själv, så jag har typ meditationsstädat.. ganska nyttigt!
Dels tänker jag inte på att jag är på dåligt humör och dels så blir här fint och rent.
 
Marktjänst är för mig ett nödvändigt ont, men idag fann jag även en ny mening med det - det är helande.
 
Så när M kommer hem ska jag vara en glad och trevlig hustru igen..
 
Nu ska jag se över mina alster inför torsdagens säljkväll - ni kommer väl och shoppar?
 
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0