Kändisfest

Hej hopp!
 
Tre timmars sömn efter överraskningsfesten var kanske inte exemplariskt, men tydligen fullt tillräckligt för att jag skulle kunna steppa kl. 11 i alla fall.
Guuud, vilket roligt pass - o guuud vad jag svettades vodka.. det var genomskinligt i alla fall..
 
Efter steppen körde vi till Josefine för att hämta våra grejor.. Lilla gumman städade och liket låg i soffan - stackars Niklas, inte lätt att festa med di gamle..
 
Kl. fyra var vi åter redo för lite förfest hos Bodil o Pigge.
Vi var bjudna på kändisfest hos Elina o Mats...
Jag föreställde Tina Turner och Micke Magnus Uggla..
 
Vilka jätteläppar och vilket jättehår..
 
 
Pigge är coolare än den coolaste rockaren i stan
 
 
Rampljus, röda mattan, autografskrivningar och slabbedang var bara början på denna roliga fest.
Tävlingar som Pigge o jag var ganska värdelösa på.... Bodil o Mikael vann så klart..
 
Avokadosoppa med räkor
Pulled Pork
Chokladpannkaka med Ottoglass
 
Gott, riktigt gott.
 

Tyvärr har vi inte foto på resten av gästerna, men vi hade Humphrey Bogart, Elisabeth Taylor, David Bowie, Blues Brothers, Victoria Beckham o nån hippie...
En kul kväll med många skratt, men Bodil var allvarlig - hon tänkte nog mest på att hon skulle upp arla o köra till Lingvallen.. stackarn.
 
Taxin kom redan vid midnatt så det blev lång nattsömn.
 
Vaknade efter nio.... galet skönt
 
Söndagens aktivitet:
På torsdag har vi säljkväll på jobbet o jag har tänkt sälja de här.... hoppas ngn vill ha mina verk
Nu soft i soffan till en film
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0