Kolobrzeg i år igen.... o nästa o nästa

Jag tror att jag varje år uttalar orden:
Jag har aldrig längtat så mycket efter Spa i Polen som i år!!
Ja, det är en härlig och efterlängtad långhelg varje år och i år hade vi riktigt roligt!
 
Det finns ju ofta både för och nackdelar med att resa, och en stor tung nackdel är ju just Polenfärjan - suck, den är sååååå dryg!!
För mig som inte är ett enda dugg känslig för åksjuka tycker att det kan vara ganska mysigt att gungas till sömn, men jag kan förstå de som mår illa att det är mindre kul..
Först intog vi vår lilla kvällsmacka och öl, och sen intog vi drinkar - det är ju sååå fruktansvärt billigt med drinkar på båten. En stor öl kostar 23 SEK :)
 
Åhhh, nyhet för i år - vi fick möjlighet att boka utsides hytt, och det var mycket bättre - hytten kändes inte som en garderob.
 
Niklas djupdyker drinkmenyn
 
Sara
Bodil
Pigge kör dubbelt, öl med sambuca smak.. hmm
 
Kl. 6 var det frukost och sen bussfärd till Kolobrzeg. Vi var framme vid hotellet strax efter nio.
 
Vi checkade in, fick våra tider till behandlingarna och sen kom den härliga känslan av lugn över mig - nu är det semester - nu kan vi njuta.
 
Jag började dagen med ansiktsbehandling, och så klart somnade jag :)
Då det var ganska behagligt väder ute tog M och jag en skön promenad ner till havet efter lunchen.
 
Underbar strand
 
 
Underbar man
Och Polen är underbart - de fäller inte stora fina träd i onödan - de sätter staket runt om istället.
 
Efter promenad blev det styrketräning med M :)
Det är så roligt att träna med mannen för vi är så himla olika - han är ju en duracellkanin, och han är ju väldigt vältränad, men en benövning vi gjorde där man tränar utsidan av låren körde jag först, typ 45-50 kg och sen kom M efter....han kunde absolut inte rubba den. Han fick gå ner till 15 kg och då slet han som ett djur... där ser man - han hittade inte den muskeln medan dessa betongpelarna klarade 55 kg utan problem (var ju tvungen att visa att jag kunde..)
När vi sedan tränade insida lår kunde jag inte ens streta så mycket som det krävdes, medan M är vig som en gummisnodd.
 
Sen partade vi...
Sen åt vi...
Sen bowlade vi..
 
 
 
 
 
 
 
Hahahahaha no comments :)
Vårt trapphus..
Nu säger vi god natt... eller inte :)
 
Lördagen regnade det hela dagen!!
Bodil sprang ute, vi andra satt i bubbelpool i två timmar
 
 
Sen hade vi lite behandlingar, tränade lite, käkade club sandwich till lunch, latade oss och njöt av lugnet.
Buffé på kvällen och lite party på rummet.
 
Laleh dans :)
 
Jesper och Niklas dans :)

sen kom hotel security och knackade på :)
 
Jaja, inte varje dag man blir polisanmäld i Polen, men vi hade kul under tiden.
 
En fullständigt galen helg med underbara människor som förgyllde varje minut.
Längtar redan till nästa år!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cathy

Provade göra dina bars idag. Super!

2013-11-07 @ 21:39:45
Postat av: Sus

Javisst blev de goda!!!

2013-11-08 @ 11:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0