Åååhhhhh Kristina!!

Todelido i söndagsmyset.
 
Nu kommer en liten helgresumé:
 
Fredagens kul var konsert på Malmö Arena med Peter Jöback, I love musicals.
Först lite kul att jag träffade på min pappa vid loge-ingången :) Det var så kul att se så chockad han blev av att se mig där...hihi
Tre rätters middag i en loge med quiz o kuligheter - trevligt.
Därefter direkt in i Arenan, sätta sig på sina platser och konserten börjar - wow, vilken timing.
Konserten var låååång, träsmak, men musiken var bra - absolut bästa var Phantom of the Opera och Kristina från Duvemåla.
 
 

 
Hela helgen har det klingat i huvudet på mig - Åhhh Kristina, guldet blev till sand
 
Fick även användning av mitt nya Jojo kort :D
Jag åkte tåg alldeles ensam, alltså utan sällskap ända till Kristianstad, och jag grät inte en enda gång :D
Jag fixade det!
 
Mannen hämtade mig på stationen halv ett.
Helnöjd med kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0