Alfred, 16 veckor

I fredags, mitt under konserten fick jag ett meddelande från min yngsta dotter Josefine - först en bild på en sjukt söt perser kattunge och - Pappa sa jag kunde få honom i 20-års present ;) typ...hahaha
 
Denna tös är inte lite fräck, kattskrället kostar 5000:-
 
Eftersom jag visste att de var superbakis idag så väntade jag sms:a Niklas till strax efter nio, hehe
- Vaken?
Om han var det har jag ingen aning om, eller om jag väckte honom.
Han var i alla fall med på överraskningen..
Jag ringde uppfödaren, som även är uppfödare till Amadeus och Maximus, och vi bestämde att vi skulle komma dit i em..
 
Perser kattungar är bland det sötaste som finns.
Det blev deal, och ja jag prutade ;)
 
När vi var på väg så pratade vi lite om hur hon kommer att reagera.. Josefine är ju inte så känslosam som Isabella t.ex - Bella hade storbölat och jag också...
 
Vilken härlig reaktion det blev - tårarna sprutade av glädje på både henne och mig. Jag tror nog att det vätskade sig lite även på M..
 
Konstig ras den där rag doll... de kan inte låta persrarna vara - Bosse följde Alfred precis som Akilles följde Bosse när vi passade honom.
Jag tror att det kommer att bli bra.

Kommentarer
Postat av: mamma

Helt underbart.Förstår att hon blev glad.Kramis

2013-10-14 @ 07:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0