Alfred är gosdjurs-söt

Tjoledo,
 
Tisdag och jag bloggar... hör inte till vanligheterna.
Har idag avslutat min budget - tjohoooo!!!
Har även idag fått nya och mer arbetsuppgifter vilket är i sig ganska givande - ännu en utmaning om man säger så.
 
Bellaliten strålade med sin närvaro under lunchen idag - alltid kul när hon lunchar med sin mamma på Atos.
 
Annsan fyller år idag och vi titulerar henne med VÄRLDENS BÄSTA MOSTER... bara idag då för annars är det jag som har den titeln.
GRATTIS DU UNGA KVINNA - Må ditt nya år bli fab!
 
Dyngtrött i bilen hem, men mannen väckte min kropp med kvällens tabata pass - sjukt mycket axelträning, och jag som var öm i dem innan.. tjoho, kan bara bli fruktansvärt imorgon.
 
Josefines lilla Alfred har blivit fotomodell:
 
Sötare än sötast..
Hur säger man när någon är så söt så man skulle kunna äta upp hen? Ibland kan man ju säga att killar är söta som tjejer och tjejer är docksöta, men en katt... han är gosdjurs-söt,
 
Snart biggest looser
 
Tjing.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0