Hedenhös och min nya look

Söndagsmorgon, skönt avslappnad och fortfarande mätt efter gårdagens besök på Rosegarden.
 
Lovat sätta in före och efterbilder på mitt hår...
 
Det tar ju lite tid innan man lär sig sköta sin nya frisyr och detta fotot är taget för en vecka sen.
Igår var det skön lördagsträning med bella på H2O - det blev mycket ryggträning :)
Därefter körde jag hem och städade hela huset - känns skönt och luktar så gott när man är färdig, tvättade 4-5 maskiner tvätt och njöt av att det var lördag.
På kvällen kom Josefine o Niklas och vi intog en alldeles utmärkt måltid i kinesiskt/thailändskt stuk.
 
Idag väntar en hel del fix samt att jag ska göra färdigt min senaste tavla till beställaren och i eftermiddag väntar välbehövlig massage.
 
Längtar så in i bomben till vår Spa resa till Polen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0