jobb, träning, jobb, träning, jobb, träning

Nä men tjeeena,
 
Denna veckan är inte min vecka.
Jag ska inte säga att jag ogillar budget-arbetet, men jag ogillar stressen runtomkring riktigt mycket. Hur vore det om alla började förbereda sin budget en vecka innan, då hade mitt arbete inte varit så förbaskat stressigt denna veckan. Ja, inte bara jag som är berörd så klart, typ alla mina ekonomi-kollegor :)
 
Annars har det varit ganska mycket Celsius för att jag ska orka...
I tisdags körde jag direkt från jobbet till ett pass tabata, och det lyfte min dag och jag sov som ett barn sen :)
 
Idag har jag gymtränat utan kompis och då blir det så mycket mer effektivt och svettigt. Jag körde superset för hela slanten och gick sjöblöt därifrån.
 
Väl hemma fick jag ett ryck och blandade ihop tre olika sorters proteinbars - de blev RIKTIGT GODA!!!!
För er som tränar mycket förtjänar lite protein, speciellt om man bygger muskler - då ska man äta protein, annars händer inte ett skit..
 
De här gjorde jag:
Proteinbar med kokossmak
 
2 msk keso
1 dl proteinpulver (jag hade pistage och jordgubb, så jag gjorde två olika)
5 msk kokosflingor
2-3 msk mandelmjöl
5 msk kokosmjölk
2-3 msk kokosmjöl
Blanda ihop och forma till fina bars, och doppa dem sen i smält mörk choklad (ju högre kakaohalt desto bättre, men jag hade bara 70%)
Lägg i frysen 30-45 min innan du kan mumsa :)
 
Proteinbar med chokladsmak
 
I dl proteinpulver (chokladsmak)
5 msk kokosmjölk (kan ta hälften starkt kaffe)
4 msk kokosmjöl
2 msk kakao
Blanda ihop och forma till fina bars, och doppa dem i smält mörk choklad.
Lägg i frysen/kylen
 
Supergott!!!!
 
För tre år sen fyllde min syster år och då ordnade vi en överraskningsfest åt henne samt att vi samlade ihop pengar för att hon önskade sig en tatuering...
Jag har förvarat pengarna hela tiden så hon inte skulle handla ngt annat för dem och nu....nästan tre år efter har hon äntligen bestämt sig..
 SabinAndrElias - hennes barns namn - kanonfin blev den!!
 
Annars inget som hänt... mer än siffror hela dagarna och sen blåser man ren hjärnan med träning på kvällen, MEN imorgon händer något roligt..
 
Denna svensken ska till Malmö Arena och äta middag och se PETER JÖBACK!!! Tjohoooo!!
Så idag har jag varit lite svensson och köpt ett Jojo-kort :) Jag ska nämligen ta tåget hem imorgon natt... och jag som inte har en aning om hur man gör.. jag åker ju aldrig tåg och definitivt inte med ett jojo.. jaja fixar väl sig :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0