Min farfar talade till mig

Lördagsträning som heter duga:
10-11 Gymträning, bröst och mage
11-12 Tabata pass
 
Eftermiddagen tillbringade jag med ngt så ovanligt som en gruppseans.
Jag och Josefine tackade ja till att medverka i en gruppseans hemma hos en gammal gymnasiekompis till mig.
Ganska nervösa och förväntansfulla intog vi var sin plats i hennes vardagsrum.
 
Shit, vilken upplevelse.
Vi fick kontakt med min farfar, det är andra gången nu så jag är ganska övertygad om att han följer mig, och även mina barn.
Han berättade att han var stolt med sitt livsverk och även stolt över pappa och oss andra.
Han sa att jag var en affärskvinna och att min önskan kommer snart att gå i uppfyllelse - att det var som en luftballong som inte var riktigt uppblåst än - men snart....snart...händer det saker.
Jag förstod inte riktigt, och visste inte riktigt vad han menade..
Då sa han att jag skulle tänka på vilken min stora önskan var när barnen var små...
Det tog ett dygn innan jag förstod vad han menade, men det var en önskan då - inte nu..
 
Jag fick även en ny tavelbeställning och även erbjudande om utställning längre fram :D
 
Josefine var också nöjd med vad han berättade för henne - att hon valt rätt bana och att hon kommer att utbilda sig ännu mer - jobbar några år och sen vidareutbildar sig i stora staden :)
 
Häftig upplevelse.
 
God mat och mys på kvällen.
Kroppen skrek efter massage och sömn, och jag fick båda delarna.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: B

Seans ? - låter spännande ! Du måste berätta mer

Svar: Kan inte, för du har slutat :(
Susanne Thell

2013-10-14 @ 00:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0