Missed me??

Vad säger ni - har ni saknat mig????
JAAAAAAA!!!!
 
Denna gången har jag ingen godtagbar ursäkt...kanske lättja då :)
 
Jobb - träning - mat - soft
Jobb - träning - mat - soft....5 dagar i veckan
 
Denna veckan har jag dessutom känt mig lite nere - har ännu en gång ngt ovälkommet i min kropp, typ en förkylning som gillar att tetas och så har jag så klart in-i-bombens-mkt-på-jobb vecka och nästa..
 
Denna kvinna har ju klippt av sig håret :) och färgat det... ingen känner igen mig.
 
I helgen sätter jag in då och nu foto :)
Någon har sagt... - men var är dina lockar Sus?
Fatta att jag jobbar hårt med att slippa dessa hemska lockar - igår efter träningen så lät jag håret självtorka och när jag stod och borstade tänderna så helgonförklarade jag plattången - vilken underbar uppfinning!
 
På sätt o viss var det himla bekvämt med långt hår för då tillät jag mig att ha det lockigt, men nu...är jag bästa vän med alla plattänger.
Just nu, när jag tänker på min självtorkade frilla så kan jag absolut inte tänka mig att det blir en mm kortare än vad det är, men det är just nu... min filosofi, min image kan ju ändras :)
 
Imorgon är det fredag o då är det Thai nr 24 :)
Det är bra med traditioner för då vet man vad man ska göra - gillar även en del rutiner för då slipper man typ tänka alls.
 
Nu har jag kommit till kvällens soft o då är det bakprogrammet på sjuan
 
Ha en fortsatt mysig torsdagskväll!!
 
Kramkram, och en extra stor kram till Mia "Mialeinen" Nilsson för hon fyller 6 kattår idag :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

i har ej sett din nya frilla Kramis

Svar: Fixar foto imorgon :)
Susanne Thell

2013-10-05 @ 22:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0