Nära damp med ångestattacker..

Alltså, nu har jag kommit på att jag är ingen fan av hösten.
Man blir ju astrött av detta mörker!
Jag som annars brukar vara ganska pigg och glad måndagsmorgon höll ju på att avlida av trötthet - ögonlocken vill ju aldrig dra sig uppåt.
Behöver nog gå i solterapi.
 
Mörker och elände gjorde dagen till en mindre givande måndag - jag fick nästan damp med ångestattacker!
 
Tisdagsmorgon var ju lika sorglig!
 
Idag skulle jag ju faktiskt göra en god gärning, men även det sket sig.
Hälsoinspiratörerna på mitt arbete har jobbat förtvivlat med att få blodbussen till vår arbetsplats, och nu äntligen kom den. Hade fått tid till kl. 14 och jag var taggad ut i nervtrådarna..
 
Sopor kan de vara hela högen - jag fick inte ens bli provstucken. Jag som verkligen ville ställa upp för mänskligheten med mitt superbraiga O+ blod med ett HB på 160..
 
Jag fick en kronisk sjukdom för 20 år sen och har inga besvär överhuvudtaget, men se blod får man inte lämna...
Suck.
För 10 år sen gick det bra, men inte nu längre...
Jag får väl ställa upp för mänskligheten med något annat stort istället - ska bara komma på ngt bra.
 
Idag fick jag med lilla Josefine på Ms tabata-pass och hon var rädd att hon inte skulle klara av att köra hem bilen.. själv tyckte jag nog inte det var så hårt.. alltså klart det var hårt, men inte så hårt liksom :D
 
Kan även berätta att jag började måla på en ny beställning och skickade en liten bild på vad jag åstadkommit so far... fick till svar att hon fick en wowupplevelse :) Lite glad blev jag allt.
 
Nu soft i soffan och lite tv.
Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0