Den blicken är inte att leka med..

Todelido,
 
Nu är jag heligt jäkla trött på faserna i min förkylning - nu vill jag vara frisk.
 
Igår var en dålig dag. Jag mådde uselt och sov stor del av dagen - det var inte förrän jag hade ett glatt samtal med Mialeinen som piggade upp hela mig - trots det försvann inte min dunkande huvudvärk, kliande tänder och mitt snor.
 
Hostan är obefintlig nu och det är jag oerhört tacksam för.
 
Sååå, nu vill jag inte prata förkylning längre!
 
Ni som har läst böckerna fifty shades of Grey osv vet hur jäkla bra de är och visst ser vi fram emot filmen :D
Hittade ngt... nu kan man inte annat än längta :)
 
 
Nu när jag har varit hemma så har jag nog sett närmare 10 filmer, de flesta har varit romantiska komedier för M gillar ju inte såna filmer så det är ju inget vi tittar på gemensamt.. dock såg jag även Ocean eleven och Ocean twelve men de var inte jättebra. Förstår nästan varför jag har hoppat dem innan.
 
Invigde min nya fina blender igår - cool!!!! Inställt program för smoothie så det var bara ett lätt tryck på en knapp och sen fixade den resten och det blev jättegott så klart. Jättetyst var den dock inte, men den fick helt klart godkänt.
 
Kan även berätta att igår gjorde jag mig besväret att fräscha upp mig lite för att gå och köpa thaimat typ 300m härifrån. Absolut första gången jag besöker thai-syltan och så har de fräckheten att inte ha försäljning denna veckan. Ehhh, sorry??!!!
- ingen thai denna veckan..
-nähä, nästa vecka då?
-jaja jaja
Arggghhhh - jag fick ingen middag igår.
 
Nu ska jag ta min första Ipren och mitt första Otrivin comp sprut för jag kan knappt andas.
 
Ciao
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag måste säga att han är skittsnygg kan passa till rollen Längtar till filmen Kramis krya på dig

Svar: Tack mamma. Är faktiskt på bättringsvägen nu - känns bra :)
Susanne Thell

2013-09-12 @ 09:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0