Det är kul att var mormor till en katt :)

Tjo hej,
 
Grrr, tiden går så fort - jag hinner inte med riktigt - det finns inte så mycket tid som jag skulle vilja ha till allt roligt..
 
Jag kan berätta vilken underbart mysig och rolig helg vi hade.
Fredagen är ju mest fredagsmys...dock får man ju nästan alltid frotteras med Kristianstadsbor på willys, men det hör liksom till.
 
God mat, mys, lite vin och snacks - I like
Lördagen bjöd först på härlig gymträning - det är bästa dagen att träna på gymmet för där är sällan folk kl 10 :)
 
Oftast blir det hård och intensiv träning och det gillar vi.
 
Mia och jag har lite interna skämt om egobilder eftersom hennes pojkvän är bodybuilder så tar han tonvis med egobilder på sin kropp.... det gör vi också :) hihi, här är min egobild från i lördags.
Efter träningen körde jag inom ö.vram och hämtade lille Bosse-bus - han skulle tillbringa helgen hos sin mormor och morfar, men först var vi tvungna att vänta på husse för han var och shoppade och det gick ju inte att åka utan att husse fick säga hejdå... De skulle ha inflyttningsfest.
 
Akilles var som en hök efter Bosse och när Bosse tyckte han var för närgången fick han en smäll. Den lille tuffa rackare jagade Akilles som är fyra gånger så stor..
Var Bosse på toa satt Akilles utanför o väntade, lekte Bosse med något så var Akilles tvungen att kolla läget och ev leka lite han också..
Akilles såg som sin uppgift att passa Bosse, och det var såå kul att se.
 
Eftersom jag hade varit snäll och lovat köra alkoholpåverkade ungdomar hem på natten så hade M & co redan lagt sig när jag var hemma igen...eller Bosse satt mitt i min säng och Akilles låg vid mina fötter. Jag kröp ner och placerade Bosse vid min sida och sen sov vi gott hela natten. Jag vaknade halv nio på söndagsmorgonen med Bosse liggande på rygg med spretande armar och ben i min armhåla, medan Akilles halvlåg vid mina fötter och hade full koll på Bosse-bus.
Jag tror inte den katten hade sovit en blund på hela natten...
 

På söndagen körde vi och lämnade barnet och träffade vraken. De hade haft roligt i alla fall och jag tror inte det hade hänt några större skandaler..
 
Äpplekakor i massor IGEN... Är lite trött på äpplen nu, men va tusan gör man med hela trädgården full av frukt..
Även en myssöndag med lite marktjänst och sen hann det även med att måla en tavla :)
 
Sånt är lycka! Att hinna med allt man planerat och en hel massa andra saker..
 
Vi hörs!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jane

Du får gärna dela med dig av lite frukt :)

2013-09-25 @ 22:26:59
Postat av: Sus

Det fixar vi Jane :)

2013-09-26 @ 12:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0