Kräftan som rymde

Så vansinnigt fort en vecka går..när man tänker tillbaka - annars sitter man där och tycker att tiden kryper fram - jaja, jag har hunnit med en hel del den senaste veckan.
 
Jag har arbetat 4 dagar
Jag har varit i Ullared med mina tjejer, Niklas, Emma och Marie - en helt underbar dag i shoppingens Mecka - I love it. Shoppade mycket och gjorde massor av fynd, mycket kläder för en gång skull.
 
 
 
I lördags hade vi kräftskiva, typ födelsedagskalas men med kräft-tema :)
Jag hade fixat lite god buffé med pajer, sallader, såser, räkor och en herrans massa kräftor - jättekul och det blev jättegott.
 
 
 
Och jag fick fina presenter!!!
Tack alla, jag blev verkligen jättenöjd med allt!!
Hoppas ni blev nöjda med kvällen
 
 

De lite onyktra männen tog sig ett skönt dopp i det 29 gradiga vattnet mitt i natten - ser underbart skönt ut, men det är inte så jäkla skönt att komma upp sen...
Kan berätta att ALLT var vått sen eftersom de "bombade" några gånger - helt otroligt att där är vatten kvar i poolen :)
 
Dagen efter hittade vi den här...
 

I min kruka..
 
Tack än en gång för de fina presenterna och för att ni gör våra kräftskivor så fantastiskt roliga,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0