Mansförkylningar är inte att leka med

Todelido,
 
En skitbra vecka - massor att göra och har gjort det bra:)
 
I fredags firade barnen med respektive mig och jag fick sååå fina presenter!!
Jag bjöd på grillad laxsida med potatis o romsås, och sen jordgubbspaj till efterrätt.
 
Lördagsmorgon kände jag mig lite raspig i halsen, men tuggade några fishermans o sen kändes det ganska bra.
 
Vi tog en runda ner till Kåseberga med motorcykeln. Det var ju toppenväder!
 
Mannen behövde paus, han var lite vilsen på vägarna :)

Så kom vi äntligen fram till Ales stenar - ganska varma efter uppförsbacken :)
 
Vilken tur att det vindade bland stenarna för det var ganska stekigt.
 
Mannen kramsugen :)
Skön väg hem genom Ystad - jag blir alltid nostalgisk när jag åker därigenom.
 
På kvällen hade jag fortfarande rasp i halsen och nu även lite tö i kranen.
 
Söndagsmorgon hade jag förkylningen från hell!!!!
 
Jag har aldrig i hela mitt 29-åriga liv varit sjuk på min födelsedag, men imorgon är jag säkert fortfarande dyngförkyld, om inte ett mirakel inträffar..
 
Gick 3,8 km i Stackedala nu i eftermiddag och jag var totalt slut och totalt genomsvettig - fyyyy för förkylningar.
Nu ska jag återgå till min myssoffa.
 
Ha en fortsatt underbar helg

Kommentarer
Postat av: B

hej Susanne!
grattis om 30 minuter! hoppas du sover bort förkylningen!
kram Berit

Svar: Tack Berit, jag önskar också att jag hade gjort det... har knappt kunnat sova alls, tyvärr
Susanne Thell

2013-09-08 @ 23:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0