Ny fas i min förkylning från Hell

Livet suger just nu!
Normalt tänker man sig att en förkylning deckar en kropp i tre-fyra dagar så där, sen är man på benen igen.
Nu har jag tydligen varken en normal kropp eller en normal förkylning för den här har kommit in i en ny fas på tredje dagen, igår alltså - då fick jag feber!!
 
Igår kväll hade jag som sagt feber och ögonen rann, näsan rann och jag hade skitont i bihålor o huvud.
 
Snarkat som värsta tjuren inatt, men sovit relativt bra :)
 
Mitt ena öga var fullt av geggamojja när jag vaknade - hallå!!
 
Jag är less på detta. Jag orkar inte göra någonting - jag bara glor på film. Jag mådde bättre första dagen på förkylningen än jag gör nu - konstigt va.. vad är det jag har fått in i min kropp?
 
Jag glömde hostan... äsch, jag har druckit en halv flaska hostmedicin så hostan är inget problem - den har ju också gått in i en ny fas och retar inte så förbaskat, nu hostar man ut inälvorna istället :)
 
Jag som verkligen hade planerat gå till jobbet idag - shit!!
 
Som sagt: -livet suger!!
 
 
Jag kryar på mig med lite nya filmer och om jag bara orkar ta mig ur sängen så önskar jag att promenera en runda om det blir fint väder idag..köpa lite thaimat kanske.. suck..kanske...
 
Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Elliot

Krya på dig moster! Jag är frisk igen ;)

Svar: Tack så mycket! Jag är inte riktigt frisk än, men snart :)Det tar säkert längre tid eftersom jag börjar bli mindre ung... :)
Susanne Thell

2013-09-11 @ 15:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0