Statusuppdatering på förkylningen from hell

Hej alla fina,
 
Igår var det min 47:e födelsedag.
Idag känner jag mig verkligen som 47...
 
Förkylningen from Hell intog min kropp i söndags och då var det rinn o pys
Igår fortsatte stadiet rinn och pys och vid middagstid tillkom det även rethosta.
 
Min älskade man inköpte rethostmedicin som jag kanske överdoserade på kvällen.
Jag överdoserade även huvudvärkstabletter och nässpray under dagen.
 
Tidig morgon idag och jag kan konstatera att rinnet har förvunnit, säkerligen pyset också..
Istället har jag fått, ska vi säga..lätt irriterade bihålor och skitjobbig hosta och tredje gradens huvudvärk (??)
 
Jaja, det ska nog bli människa av detta vrak igen :)
 
Är så otroligt tacksam för alla gratulationer igår på både fb, sms, telefon och mail - tack kära ni!!
 
Jag fick jättefina presenter igår också, av mannen min - precis vad jag har önskat mig :)
 
Ni vet, jag har en annan blender, en silverfärgad, skitsnygg, men...den väsnas så oerhört mycket när man gör smoothie och det stör mig så jag önskade mig en tystgående...jaja i alla fall en som är tystare och då rekommenderades den här fina saken.. Jag har inte testat den än men ser fram emot en smoothie i kväll kanske...

Jag har ingen fancy kitchen-aid, utan en hushållsassistent som håller i flera generationer istället och för att kunna använda den till allt så önskade jag mig en dubbelvisp :) och fick det.
 
Tack!
Önskar er en härlig tisdag!
Själv ska jag nog göra som igår...titta på romantiska filmer i min säng :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0