Guldkant på livet - mys o träning!

 
God kväll,
 
Påsken har kommit och idag var jag på besök på Blåkulla - passade inte in så jag stack hem igen ;)
 
Jag har idag haft en mysig städdag här hemma..alltså mysig var den faktiskt inte - skittråkigt och svettigt att städa, men precis som träning känns det skönt efteråt.
 
Förra torsdagen så hade M o jag tagit semester, faktiskt både torsdag och fredag... vi körde först och lämnade grabbarna till Josefine på torsdagsmorgon och sen fortsatte vi till Ullared. Jag blev så besviken för att jag inte hittade så mycket kläder som jag planerat, endast två toppar för min del, men M hittade hur mycket kläder som helst. Hittade så klart en hel massa andra roliga saker så det var ändå en lyckad färd dit. Det finns ju andra affärer utanför som också är väldigt tilltalande :)
 
När vi gjort Ullared körde vi till Falkenbergs Strandbad där vi hade bokat rum för en liten mysig och romantisk övernattning med god mat och dryck.
 
Först gick vi en skön runda i vårvärmen och sen tog vi igen oss på rummet lite innan dusch och middag på kvällen. Tre rätters med alldeles för avancerad mat för att kunna förklara det här - gott, men inte jättemycket så jag var glad att där var tre rätter..
 
Jag sov fantastiskt gott i den mjuka sängen med satinlakan. Frukosten dagen efter var i världsklass - wow!!!
Efter frukosten tog vi det lugnt och sen styrde vi bilen hemåt - en fantastiskt mysig minisemester - älskar det där lilla extra i livet :)
 
 
Dagen efter, alltså i lördags hade vi en rolig träningsdag i Tollarp och tänkte visa lite bilder därifrån:
Det börjad med ett jätteroligt discopass..
 
 
 
 

Därefter var det ett tufft utepass med intervaller:
 
Alltså jag tyckte att M behövde lite mer tyngd när han stod i plankan, eftersom han tycker att plankan är bara vila...
Dagens tredje pass var ett jätteroligt cirkelpass - lagom tufft om man säger så..
 

Dagens fjärde och sista pass var ett lugnt trx pass som var väldigt skönt för kroppen - mycket stretch.
 
 

En jätterolig träningsdag som gick alldeles för fort.
 
På kvällen roade vi oss hemma hos Bodil o Pigge - åt och drack gott, och mådde bra dagen efter :)
 
Nu ska vi fira påsk - långa sköna dagar och mysiga och roliga kvällar - det kommer att bli toppen!
 
Ciao

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0