3:e veckan o sen jobb ... suck

Hejsan go vänner,
 
Nu har en annan jobbat igen... tre dagar med 10-11 timmar :(
Suck
Jag visste ju så klart att det skulle bli långa dagar, men att jobba in en hel månad på 2 dagar är ju ganska häftigt.. inte många stunder jag har varit uppe o rört mig om man säger så..
 
Sista veckan semester var både ris o ros.
För det första hade jag faktiskt ångest för att börja jobba igen - har ju haft fantastiska dagar på semestern och att sitta instängd på ett kontor skapar ångest i min hjärna.
För det andra har vi haft underbara dagar i poolen och t.om två dagar på stranden.
För det tredje så var vi på Stäket i Lund med mamma o Roland o mina älskade systrar. Vi åt gott, drack gott och fick världens överraskning :)
För det fjärde så hade vi en sjukt rolig fest i lördags med styrelsen i vår förening.
Vi började redan kl.14 och sen höll vi på till halv 4 på morgonen och det blev allt mellan bad i poolen till små grönne med tabasco i. God mat, många skratt och massor av gott flytande... ja t.om Pigge höll sig flytande..
 
Som sagt en jätterolig fest som vi bara måste göra om..
De som inte vill synas syns inte o vice versa :)
Nu är det helg igen och jag längtar efter lite träning - M o jag har bestämt att vi ska träna TRX imorgon o sen ut på en liten hojtur.. söndag hoppas jag på sol o bad :)
 
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0