Ensam en hel onsdag..

Hej,
 
Idag blir det en låååång ensamdag. Mannen ska fira den kommande julen med julbord och curling i Landskrona och kommer hem mitt i natten typ.. jaja, det gör inget, jag kan roa mig själv en hel lång dag - jag är ju van nu.
 
Mina planer för dagen är att köra till en sjukt rolig konstnärsaffär i stan - måste fylla på lagret av nya färger och en del annat. Ska bli riktigt roligt. Sen ska jag även hitta en hel hög med julklappar till julklappslekarna som vi har både lillejul och julafton. Det kan så klart bli lite kämpigt..
 
Igår körde jag till Svensköp och hämtade upp Bella och Erik och sen körde vi ner till Lund och hälsade på hos min mormor och morfar. De bjöd på god ytterfilé och sen glass med hallon till efterrätt. Mumsigt. Erik var på ett sprudlande humör hela tiden, han skrattade och pratade och älskar sin egen spegelbild :)
 
Mina fina älsklingar!
 
Mormor och morfar var hur pigga och glada som helst - mormor har lite svårt att gå pga skelettcancer som sitter i höften, men hon har hjälpmedel så det går bra. De blir så glada när vi kommer och hälsar på och de bara älskar Erik. Ja, man kan liksom inte göra annat :)
 
På kvällen var jag på ett tabata pass med bara kettlebells - inte mycket puls men desto mer styrka..känns idag :) Jättekul var det i alla fall.
 
Idag blir det handla, mysa och ev baka. Blir nog en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0