Fjärde advent mys hade vi igår

Idag har vi fjärde advent mys! eller nä... igår hade vi fjärde advent mys för då låg vi i soffan hela dagen :)
 
Vi var hos Bodil och Pigge i fredags - en liten glöggfestlighet med våra bästa vänner samlade - Bodil, Pigge, Elina och Mats. Som vanligt var det sjukt kul och himmelskt gott :) Var hemma strax innan fyra på morgonen.. o sen vaknar man kl. åtta. Vad är det för fel på mig?
 
Så gårdagen var ganska om inte fruktansvärt lugn... Det enda jag gjorde var att köra och träna vid halv fem med Bella, annars låg jag i soffan och filosoferade. Träningen piggade upp så klart så efter det var det lite mer öppning i ögonen.
 
Jag bokade biljetter till Flashdance i Malmö den 10 april - det ser jag verkligen fram emot. Jag bjuder mina tjejer på det - det är de värda!
 
Idag ska jag köra ett bodystep pass och sen ikväll ska vi ha julavslutning med gympan och det blir god exotisk planka och bowling därefter :) Vin till maten? Njäää tror inte det..
 
Önskar Er alla en härlig fjärde advent - mys så mycket ni kan, så hörs vi
 
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0