Gott Nytt År

Tjena people,
 
Idag är det sista dagen på detta året. Det har varit ett underbart och omtumlande år, och jag har lärt mig massor och njutit de flesta minuterna.
 
De två största händelserna som hänt är ju att jag har blivit mormor och att jag har blivit av med mitt arbete.
Med lille Erik är det bara helt underbart och att bli av med sitt arbete är ju aldrig kul, men det känns ändå bra. Jag har massor av möjligheter att verkligen fundera ut vad jag vill med resten av mitt liv. Allra helst skulle jag vilja vinna 256 miljoner och bara njuta till fullo med att resa, bo stort och lyxigt och ha en garderob full av träningskläder... Men så kom verkligheten ifatt mig och jag vill ha ett jobb som jag njuter av, som jag tycker att det är roligt att gå till VARJE dag... finns såna tro?
 
Vi får väl se vad 2015 erbjuder mig. Jag är öppen för många trevliga förslag :)
 
Idag väntar festligheter och det ser vi fram emot - hade tänkt oss en lugn och skön nyårsafton men andra tyckte annorlunda och som ni vet är jag aldrig sen att tacka ja till en trevlig fest :)
 
Jag önskar Er alla ett riktigt Gott Nytt År och låt 2015 bli det bästa på länge.
 
En liten tillbaka blick på vad som hänt 2014 i mitt liv
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ses snart igen - ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0