Oj vad tiden går fort... hinner inte med mig själv o mina rynkor

 
Tjena,
 
Det var ju galet vad tiden går fort!
Redan fredag!!
 
Ja, i början av denna veckan så målade jag ganska mycket - det blev två tavlor faktiskt - är ganska nöjd.
 
 

Bella och Erik var här o hälsade på en dag..först var vi o shoppade lite och sen käkade vi lunch och busade med Erik.
Man kan inte annat än att bli glad när man har honom i huset - mormors lilla solskenspojke!
När mamma var på toa så passade han på att ta några selfies :)

Idag är det final i Idol!! Ska bli sååå kul!
Först ska jag fixa lite kålpudding för att frysa in luncher och sen blir det god kyckling gratäng - och idag ska jag dricka lite vin till maten - en hel månad sen sist :)
 
Imorgon kalkonmiddag med mina nära och kära :)
 
En liten fredagsöverraskning.... De ringde från ett företag i Perstorp som jag har sökt ett jobb hos, och nu är jag kallad på intervju på tisdag :) Tjohooo!!!
 
Vi hörs i helgen - ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0