skidsemestern är bokad

Den där härliga känslan som infinner sig när man har inköpt alla julklappar, även till julklappsleken och allting är klart.. den känslan är gudomlig. Allt är inhandlat! Nu är jag snart redo att fira jul. Jag ska bara.... göra julgodis.. suck.. jag är så sjukt kladdig av mig och jag vet hur det blir - där står jag med kletig blockchoklad långt upp på armarna, under naglarna och runt munnen - alltså det är inte riktigt min grej det där med julgodis, men jag har lovat mamma så då får jag ju göra ett försök..
Josefine däremot är en riktig fantast när det gäller kakor och godis, men hon jobbar så jag vill inte lägga bördan på henne.. Nä, jag får helt enkelt kladda till det lite och hoppas på det bästa :)
 
Alltså det är sjukt vad tiden går fort. Jag trodde jag skulle ha en låååång och tråkig ensamdag idag, men vips så är klockan halv sju och jag har inte gjort hälften vad jag hade planerat.
Däremot har jag faktiskt bokat en skidresa idag till M och mig. Vi ska minsann till Åre. Tar nattåget upp, sover med okända människor och vaknar pigg och utvilad med skidorna på.. Ska bo på ett superduper fint hotell precis vid backen - kan ju bara bli bra :)
Inga stora bilder jag fick tag på men hotellet heter Holiday Club och har inom- o utomhus pool, bowling, minigolf inomhus, barer och restaurang - ser hur fint ut som helst och ett litet plus i kanten är att man kan få sköna massagebehandlingar :)
 
Jag var i den där roliga konstnärsaffären i stan och fick tag på allt jag ville ha. Älskar såna affärer och kan gå hur länge som helst o titta på penslar, färger, pennor och allt möjligt. 
 
Nu ska jag måla lite.. orkar inte träna idag - har fruktansvärd träningsvärk i övre ryggen.. får spara mig till cirkelpasset imorgon. 
 
So long :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0