Efter förkylning kommer shopping o träning

Hej o hå, och söndag it is..
 
Förkylningen is gone!
Shoppat har jag gjort!
Jag och mina fina tjejer tog en runda till Emporia och där kan ni tro, smällde vi små summor :)
Jag fyndade tre par byxor för nästan ingenting och 6 par trosor lagom billigt.
Bella inhandlade en jättefin festblåsa på MQ till sin svärmors 50-årsparty nästan helg - verkligen skitsnygg och hur billig som helst. Josefine shoppade också underkläder o en skjorta på MQ..
God lax intogs till lunch och sen fika på em..
 
Gissa var vi festar till det ...
 
 
Igår var det steppasset med skrikande benmuskler - skitkul, svettigt och inte alls svårt. Bara kul!
Sen var det första träningen av ledardansen till vår uppvisning - hahaha, det blir skitbra :)
 

Det är alltid kul med uppvisning, men fruktansvärt nervöst, och  i fjor ska vi inte tala om - då fick jag total hjärnsläpp och stannade upp mitt i vårt steppass, typ två gånger... Hoppas på bättre koll detta året.
 
Idag blev det benträning - precis som jag inte fick nog igår....
 

Söndagkväll suger - ogillar denna rastlöshet när man har lagat mat, putsat fönsterna, diskat, strukit, sett Sverige förlora i Ishockey OS mot Canada, dammsugit och tvättat bilen - vad tusan gör man sen.... bara väntar att det ska bli måndag eller?
 
Ses i veckan hörni!
Saknar ni mig, hör av Er - jag har all tid i världen för Er :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det var skönt att du är på g igen, har saknat dina inlägg ´Gud var Isabella ser fräsch ut.Härligt kramis

2014-02-25 @ 11:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0